Złóż zamówienie w ciągu , a przesyłkę wyślemy !
zwrot do 30 dni zakupy bez rejestracji wysyłka w 24h darmowa dostawa od 199zł

Pomoc FAQ

Witaj na stronie pomocy FAQ.


Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań, najczęściej zadawanych przez naszych klientów. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu

Jak zrobić zakupy w sklepie Digimania.pl?

Zamówienia w Digimania.pl możesz składać poprzez sklep internetowy, a także telefonicznie lub mailowo. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy. Jeśli podczas robienia zakupów przez sklep internetowy napotkasz trudności, zadzwoń do nas, a chętnie pomożemy Ci rozwiązać problem.

Czy muszę posiadać konto w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie. Aby dokonać zakupów w sklepie Digimania.pl nie musisz posiadać konta. Warto jednak poświęcić 3 minuty i założyć konto w naszym sklepie. Zarejestrowani użytkownicy mogą łatwo podglądać status realizacji zamówień i historię swoich zakupów oraz nie muszą ponownie wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach

Jakie są dostępne formy dostawy zamówienia?

Oferujemy duży wybór form dostawy, między innymi Paczkomaty Inpost, kurier DHL/GLS, Poczta Polska. Wszystkie informacje na temat form, kosztów i czasu dostawy znajdziesz w zakładce formy dostawy.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Digimania.pl?
Za zakupy w sklepie Digimania.pl możesz zapłacić przelewem elektronicznym (Przelewy24), kartą płatniczą (Przelewy24), przy odbiorze zamówienia lub tradycyjnym przelewem bankowym. Zobacz więcej informacji o formach płatności.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zależy to od wybranej formy płatności.

W przypadku przelewu elektronicznego (Przelewy24) i karty płatniczej (Przelewy24) środki automatycznie księgowane są na naszym koncie, dzięki czemu zamówienie wysyłamy natychmiast, w ciągu 24 godzin, a najczęściej jeszcze tego samego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12. Dotyczy to dni roboczych (od poniedziałku do piątku) i produktów ze statusem “Produkt dostępny w magazynie”
Podobnie w przypadku wyboru płatności przy odbiorze zamówienia, zamówienie wysyłamy natychmiast.
W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem bankowym, zamówienie wysyłane jest dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
Jeśli zależy Ci na natychmiastowej wysyłce wybierz płatność przelewem elektronicznym, kartą płatniczą lub płatność przy odbiorze zamówienia. Zobacz więcej informacji o formach płatności.

Czy zamówienie złożone w sobotę lub niedzielę zostanie wysłane w weekend?

Nie. Kurierzy i listonosze odbierają od nas paczki wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Zamówienia składane w weekend wysyłane są w poniedziałki (wyłączając święta). Dotyczy to produktów ze statusem „Produkt dostępny w magazynie” oraz zamówień opłaconych lub z płatnością przy odbiorze.

Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to możesz dokonać zmiany. Zapraszamy w tym celu do kontaktu.

Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?

Tak. Zarówno Kurier DHL/GLS, oraz Paczkomaty Inpost dają możliwość śledzenia paczek. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia swojej paczki.

Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?

Nie. Paczki doręczane są wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

NIE. Realizujemy wysyłki tylko na terenie Polski.

Jak mogę dokonać zwrotu lub reklamacji zakupionego produktu?

Pełną instrukcję dokonania zwrotu lub reklamacji znajdziesz w dziale zwroty oraz reklamacje.

Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?

Tak. Jesteśmy legalnie działającym sklepem, a wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Każdy produkt jest nowy i przychodzi w oryginalnym opakowaniu dostarczanym przez producenta.

Czy zakupy w Digimania.pl są bezpieczne?

Tak. Zarówno zakupy jak i przekazane nam dane są bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Dodatkowo uruchomiliśmy program ochrony kupującego do kwoty 10.000 PLN realizowany przez firmę TrustedShops.

Jeśli chcesz zadać nam inne pytanie, jesteśmy do Twojej dyspozycji. 

Skorzystaj z opcji Kontaktu