zwrot do 30 dni zakupy bez rejestracji wysyłka w 24h darmowa dostawa od 99zł

Reklamacje

REKLAMACJA

 

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.

Jeżeli chcą Państwo zareklamować otrzymany produkt:

  1. Reklamowany produkt należy odesłać przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji
  2. Formularz reklamacji
  3. Adres do wysyłki: Magazyn Digimania.pl, Gdańsk-Kowale Distribution Centre, budynek B, brama 23, ul. Magnacka 15, 80-180 Kowale z dopiskiem „Reklamacja ze sklepu digimania.pl”
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej
  5. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa drogą elektroniczną
  6. Pełnowartościowy produkt lub zwrot pieniędzy za reklamowany towar trafią do Państwa w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy Państwu koszty odesłania towaru.

 

Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:

  • poniedziałek-piątek w godz.8-15:30 pod nr telefonu: +48 784 154 063
  • mailowo pod adresem: bok@digimania.pl