zwrot do 30 dni zakupy bez rejestracji wysyłka w 24h darmowa dostawa od 99zł

Reklamacje

Kiedy mamy do czynienia z reklamacją?

Z reklamacją mamy do czynienia wtedy, kiedy w otrzymanym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać, jest uszkodzony, niezdatny do użytku. Obowiązuje wówczas procedura reklamacji.

Warunki reklamacji. Kiedy produkt nie podlega reklamacji?

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia produktu wynikłe z jego używania niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją, na przykład przy zastosowaniu niewłaściwych baterii, które się zaklinują lub uszkodzeń mechanicznych. Reklamacji nie podlega także naturalne zużycie produktów takich jak np. przetarcia na etui do telefonu.

Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji produktu w naszym sklepie dokonasz w 4 prostych krokach.

Image

KROK 1: ZWERYFIKUJ WADĘ

Upewnij się, że wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją.

Image

KROK 2: Zgłoś reklamację

Na zgłoszenie wykrytej w produkcie wady w ramach reklamacji masz 2 lata od momentu otrzymania produktu. Zgłoś reklamację, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją. Możesz pobrać dokument reklamacji i wydrukować go.

Image

KROK 3: Spakuj produkt

Produkt włóż do oryginalnego opakowania, jeśli jeszcze je posiadasz. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada. Jeśli produkt jest na baterie, wyjmij je aby nie doprowadzić do ich wylania w czasie transportu i załącz je osobno. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Do środka paczki załącz wydrukowany w kroku 2 dokument reklamacji oraz dokument sprzedaży

Image

KROK 4: WYŚLIJ WADLIWY PRODUKT

Wadliwy produkt wyślij Pocztą Polską na adres:

Magazyn Digimania.pl,

Gdańsk-Kowale Distribution Centre

budynek B, brama 23

ul. Magnacka 15

80-180 Kowale,

z dopiskiem: Reklamacja Digimania.pl .

Rekomendujemy rejestrowaną formę wysyłki Paczka48. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata.

Czy mogę oddać produkt na reklamację osobiście?

Nie ma możliwości osobistego oddania produktu na reklamację. Procedura reklamacyjna odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.

Kiedy otrzymam odpowiedź na moją reklamację?

Reklamacje rozpatrywane są przez nas niezwłocznie od otrzymania przez nas reklamowanego produktu, proces ten może wydłużyć się do maksymalnie 14 dni – otrzymasz maila z informacją o przyjęciu produktu na reklamacje. W przypadku stwierdzenia wady i uznania reklamacji niezwłocznie wyślemy Ci mail z informacją o dalszych krokach reklamacji.

Czy po uznaniu reklamacji zamiast nowego egzemplarza tego samego produktu mogę otrzymać zwrot środków lub wymienić produkt na inny?

W przypadku procedury reklamacyjnej nie ma możliwości zwrotu środków, jeśli możliwa jest wymiana egzemplarza na nowy, wolny od wad lub jego naprawa.. Zwrot środków lub wymiana na inny produkt możliwa jest tylko wtedy, kiedy nie mamy możliwości dostarczyć nowego, wolnego od wad egzemplarza, na przykład wtedy kiedy produkt lub jego wersja została wycofana ze sprzedaży.