Zwroty
Kiedy mamy do czynienia ze zwrotem? Warunki zwrotu. Kiedy produkt nie podlega zwrotowi? Jak dokonać zwrotu? Zwrotu produktu w naszym sklepie dokonasz w 3 prostych krokach. ![]() KROK 1: Zgłoś chęć zwrotu Na zgłoszenie zwrotu masz 30 dni od momentu otrzymania produktu. Zgłoś zwrot, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument zwrotu i wydrukuj go. ![]() KROK 2: Spakuj produkt Zwracany produkt włóż do kartonu i zabezpiecz go tak, aby się nie zniszczył. Do środka paczki załącz paragon oraz wydrukowany w kroku 1 dokument zwrotu ![]() KROK 3: WYŚLIJ ZWROT Zwrot wyślij Pocztą Polską na adres: Magazyn Digimania.pl, ul. Polna 11 80-209 Chwaszczyno, z dopiskiem: Zwrot Digimania.pl . Rekomendujemy rejestrowaną formę wysyłki Paczka48. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata. Na wysyłkę produktu masz 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu. Czy mogę zwrócić produkt osobiście? Nie ma możliwości osobistego zwrotu produktu. Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków. Kiedy otrzymam zwrot środków? Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny? |