Złóż zamówienie w ciągu , a przesyłkę wyślemy !
zwrot do 30 dni zakupy bez rejestracji wysyłka w 24h darmowa dostawa od 199zł

Zwroty

Kiedy mamy do czynienia ze zwrotem?
Ze zwrotem mamy do czynienia wtedy, kiedy otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Obowiązuje wówczas procedura zwrotu zwana inaczej odstąpieniem od umowy.

Warunki zwrotu. Kiedy produkt nie podlega zwrotowi?
Zwracany produkt nie może być używany. Produkty, które tracą swoje właściwości po użyciu, np. szkła/folie do telefonów 

Jak dokonać zwrotu?

Zwrotu produktu w naszym sklepie dokonasz w 3 prostych krokach.

Image

KROK 1: Zgłoś chęć zwrotu

Na zgłoszenie zwrotu masz 30 dni od momentu otrzymania produktu. Zgłoś zwrot, a następnie postępując zgodnie z kolejno wyświetlaną instrukcją wygeneruj dokument zwrotu i wydrukuj go.

Image

KROK 2: Spakuj produkt

Zwracany produkt włóż do kartonu i zabezpiecz go tak, aby się nie zniszczył. Do środka paczki załącz paragon oraz wydrukowany w kroku 1 dokument zwrotu

Image

KROK 3: WYŚLIJ ZWROT

Zwrot wyślij Pocztą Polską na adres:

Magazyn Digimania.pl,

ul. Polna 11

80-209 Chwaszczyno,

z dopiskiem: Zwrot Digimania.pl .

Rekomendujemy rejestrowaną formę wysyłki Paczka48. Przesyłkę musisz odesłać na swoją odpowiedzialność za jej skuteczne dostarczenie. Nie odbieramy paczek z opłatą uiszczaną przez adresata.

Na wysyłkę produktu masz 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

Czy mogę zwrócić produkt osobiście?

Nie ma możliwości osobistego zwrotu produktu. Procedura zwrotu odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, według przedstawionych powyżej kroków.

Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwroty rozpatrywane są przez nas niezwłocznie od otrzymania przez nas zwracanego produktu, proces ten może wydłużyć się do maksymalnie 14 dni – otrzymasz maila z informacją o przyjęciu produktu. W przypadku uznania zwrotu, w ciągu 3-10 dni roboczych zwrócimy Ci środki. Zwracamy wszystkie otrzymane płatności za zwracane produkty z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia

Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?
Tak. Aby wymienić produkt na inny dokonaj jego zwrotu, a następnie po uznaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.